«ΟΣΤΙΣ ΘΕΛΕΙ ΟΠΙΣΩ ΜΟΥ ΕΛΘΕΙΝ...»
Αυτή η πολύ συνηθισμένη χριστιανική φράση αν και δεν υπάρχει αυτολεξεί στην Καινή Διαθήκη είναι βγαλμένη από τα τρία πρώτα συνοπτικά Ευαγγέλια. Συγκεκριμένα έχομε:
Ματθαίος 16: 24 «Τότε ο Ιησούς είπε τοις μαθηταίς αυτού· ει τις θέλει οπίσω μου ελθείν, απαρνησάσθω εαυτόν και αράτω τον σταυρόν αυτού και ακολουθείτω μοι.»
Μάρκος 8: 34 «Και προσκαλεσάμενος τον όχλον συν τοις μαθηταίς αυτού είπεν αυτοίς· όστις θέλει οπίσω μου ακολουθείν, απαρνησάσθω εαυτόν και αράτω τον σταυρόν αυτού, και ακολουθείτω μοι.»
Λουκάς 9: 23 « Έλεγε δε προς πάντας· ει τις θέλει οπίσω μου έρχεσθαι, απαρνησάσθω εαυτόν και αράτω τον σταυρόν αυτού καθ’ ημέραν και ακολουθείτω μοι.»
Εις μεν τον Ματθαίον και τον Λουκάν έχομε «ει τις θέλει» και όχι «όστις θέλει» όπως γράφει ο Μάρκος. Το απαρέμφατο «ελθείν» απαντάται μόνο στον Ματθαίον. Στον Μάρκον έχομε το απαρέμφατο «ακολουθείν» και στον Λουκάν το «έρχεσθαι». Η κατά λέξη μετάφραση της Καινής Διαθήκης της Αποστολικής Διακονίας μεταφράζει ως εξής:
24 Τότε είπε ο Ιησούς εις τούς μαθητάς του, «Εάν κανείς θέλη νά μέ ακολουθήση, άς απαρνηθή τόν εαυτόν του καί άς σηκώσει τόν σταυρόν του καί άς μέ ακολουθήση.»
34 Και αφού εκάλεσε το πλήθος μαζί μέ τούς μαθητάς του τούς είπε, « Εάν κανείς θέλη νά μέ ακολουθήση, άς απαρνηθή τόν εαυτόν του καί άς σηκώση τόν σταυρόν του καί άς μέ ακολουθήση.»
23 Καί έλεγε εις όλους, «Εάν θέλη κανείς νά μέ ακολουθήση, άς απαρνηθή τόν ευατόν του καί άς σηκώση τόν σταυρόν του κάθε ημέραν καί άς μέ ακολουθή.»
Ο υποθετικός αυτός λόγος υπάρχει σαφώς και στις ερμηνείες των Τρεμπέλα και Κολιτσάρα, οι οποίοι απλώς τον έχουν παραφουσκώσει με δικές τους θεολογικές ερμηνευτικές σάλτες, πράγμα που εκ συστήματος και κατά κόρον κάνουν παντού. Ακόμα συνεχίζεται, υπό αναφοροϋποθετική μορφή, και σε μερικούς από τους επόμενους στίχους. Για παράδειγμα παραθέτομε χωρίς μετάφραση τον αμέσως επόμενο στίχο από τους τρεις ευαγγελιστές αντιστοίχως, και σας παρακαλούμε να μελετήσετε προσεκτικά την Καινή Διαθήκη σ’ αυτά τα τρία σημεία.
25 «ος γαρ αν θέλη την ψυχήν αυτού σώσαι, απολέσει αυτήν· ος δ’ αν απολέση την ψυχήν αυτού ένεκεν εμού, ευρήσει αυτήν.»
35 «ος γαρ αν θέλη την ψυχήν αυτού σώσαι, απολέσει αυτήν· ος δ’ αν απολέση την εαυτού ψυχήν ένεκεν εμού και του ευαγγελίου ούτος σώσει αυτήν.»
24 «ος γαρ αν θέλη την ψυχήν αυτού σώσαι, απολέσει αυτήν· ος δ’ αν απολέση την ψυχήν αυτού ένεκεν εμού, ούτος σώσει αυτήν.»
Ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, καίτοι μέσα στην ομάδα των δώδεκα μαθητών και θεολόγος, άκρως περιέργως δεν αναφέρει τίποτα απ’ αυτές τις κατά μάλλον ή ήττον καθαρές θεολογίες του Ιησού, τις οποίες αυτοί οι στίχοι των τριών πρώτων ευαγγελιστών περιέχουν και πρέπει να τις άκουσε και αυτός αφού ο Ιησούς τις είπε στους μαθητές του. Εδώ τις έμαθε ο Λουκάς που δεν ήταν εκεί όταν ελέχθη αυτό το λογύδριο αλλά τις έγραψε, ο Ιωάννης όμως αν και ήταν εκεί παρών δεν τις ανέφερε! Περίεργο;
Οι ιεροκήρυκες και οι κάθε είδους προπαγανδιστές του Χριστιανισμού, τους οποίους έχω πολλές φορές ακούσει εκ του σύνεγγυς ή έχω διαβάσει γραπτά τους, μας διατυμπανίζουν άλλα πράγματα. Όταν λένε το «όστις θέλει...» σταματάνε μέχρι εκεί ή μέχρι το «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν...». Μετά δίνουν την εξήγηση ότι ο Χριστός αναγνωρίζει στον καθένα το δημοκρατικό δικαίωμα της ελευθέρας εκλογής και τον αφήνει ελεύθερα να τον ακολουθήσει ή να μην τον ακολουθήσει. Ακόμα επεξηγούν ότι ο Χριστός δεν επιβάλλει σε κανέναν τι να κάνει αλλά τον αφήνει ελεύθερο να κάνει ό,τι επιθυμεί, ενώ ως Θεός που είναι, αν ήθελε, θα μπορούσε μέσα σε κλάσμα του δευτερόλεπτου να κάνει όλους τους ανθρώπους επί της γης οπαδούς του. Αυτοί λοιπόν, αποσιωπούν πλήρως τον υποθετικό λόγο που υπάρχει μέσα σε όλους αυτούς τους στίχους και μας παρουσιάζουν έναν Χριστό να μας λέγει: «Θέλετε να έλθετε μαζί μου ελάτε. Αν πάλι δεν θέλετε μην έρχεστε. Κάνετε ότι θέλετε». Έτσι επιθυμούν να μας παρουσιάσουν τον Χριστιανισμό σαν μια απόλυτα δημοκρατική θρησκεία, η οποία σέβεται το δικαίωμα της ελευθέρας εκλογής χωρίς καμία βία και κανένα καταναγκασμό.
Εδώ θα αποδείξομε πέραν πάσης αμφιβολίας πόσο πολύ όλα αυτά που διακηρύττουν οι προπαγανδιστές του Χριστιανισμού απέχουν από την πραγματικότητα και πόσο οι κύριοι αυτοί εσκεμμένα ψεύδονται! Είναι ίδιον γνώρισμα των Χριστιανών προπαγανδιστών η παρερμηνεία, η διαστροφή και το ψεύδος, αρχής γενομένης από τον Απόστολο Παύλο, ο οποίος έγραψε πριν από τους ευαγγελιστές: Πρός Ρωμαίoυς 3: 7 «Εάν διά τoυ ψεύδoυς μoυ η αλήθεια τoυ Θεoύ κατεδείχθη μεγάλη πρoς δόξαν τoυ, γιατί ακόμη κατακρίνoμαι ως αμαρτωλός;» (αυτό είναι το μόνο αληθές που μας είπε ο Παύλος!). Βλέπε και: Πράξεις 9: 22, Α΄ Πρός Κoρινθίoυς 6: 12, 9: 19-23, 10: 23, Β΄ Πρός Κoρινθίoυς 3: 6, 5: 13, 12: 16, Πρός Φιλιππησίους 1: 15-18. Ακόμα από τον Παύλο (Β΄ Πρός Κoρινθίoυς 3: 6, Πρός Γαλάτας 4: 24), και εφεξής έχομε το δολιότατο αξίωμα των Χριστιανών θεολόγων και απολογητών ότι η Αγία Γραφή ερμηνεύεται είτε κατά γράμμα (δηλαδή κυριολεκτικώς) είτε αλληγορικώς (μεταφορικώς), πράγμα που τονίζει και ο Ωριγένης. Δεν μας λένε όμως καθόλου τα κριτήρια διά των οποίων ξεχωρίζουν τα αλληγορικά από τα κυριολεκτικά χωρία. Προφανώς ούτε και οι ίδιοι τα γνωρίζουν, εκτός βεβαίως και πρόκειται για προφανείς περιπτώσεις σχημάτων λόγου για τις οποίες δεν χρειαζόμαστε θείαν επιφοίτηση. Επίσης οι Χριστιανοί άρπαξαν τις Εβραϊκές γραφές, τις κακοποίησαν και τις διαστρέβλωσαν για να εξυπηρετήσουν τις απόψεις τους και τους σκοπούς των. Η απόδειξη που επιχειρούμε εδώ περιλαμβάνει τα εξής πέντε σημεία.
Πρώτον. Ο υποθετικός λόγος είναι σαφέστατος διά της λέξεως «ει=εάν», όπως απερίφραστα γράφεται στον Ματθαίον και τον Λουκάν. Στον Μάρκον δεν υπάρχει «ει», πλην όμως το απαρέμφατο «ακολουθείν» καθιστά την πρόταση υποθετική, όπως ακριβώς έχομε απαρέμφατα και στους άλλους δύο ευαγγελιστές. Όπως μου έχουν εξηγήσει πολλοί φιλόλογοι εδώ έχομε αναφοροϋποθετική πρόταση. Εν κατακλείδι ο Χριστός τονίζει ότι: Εάν κάποιος θέλει να τον ακολουθήσει, τότε οφείλει να πράξει τα εξής δύο πράγματα: (1ο) Να απαρνηθεί τον εαυτόν του, και (2ο) να σηκώσει τον σταυρόν του. Μόνον τότε μπορεί τον ακολουθήσει. Αλλιώς δεν μπορεί να τον ακολουθήσει. Το ίδιο νόημα εξ άλλου συναντάμε και ενωρίτερα, στον Ματθαίον 10: 38 «και ος ου λαμβάνει τον σταυρόν αυτού και ακολουθεί οπίσω μου, ουκ έστι μου άξιος.». Με αυτό ακριβώς το πνεύμα ομίλησε ο Χριστός και στον νεανίσκο που τον ρώτησε τι να κάνει για να κληρονομήσει την αιώνια ζωή, Ματθαίος 19: 16-21: «Και ιδού εις προσελθών είπεν αυτω· διδάσκαλε αγαθέ, τι αγαθόν ποιήσω ίνα έχω ζωήν αιώνιον; ο δε είπεν αυτώ· τι με λέγεις αγαθόν; ουδείς αγαθός ει μη εις ο Θεός. ει δε θέλεις εισελθείν εις την ζωήν, τήρησον τας εντολάς. λέγει αυτώ· ποίας; ο δε Ιησούς είπε· το ου φονεύσεις, ου μοιχεύσεις, ου κλέψεις, ου ψευδομαρτυρήσεις, τίμα τον πατέρα και την μητέρα, και αγαπήσεις τον πλησίον σου ως σεαυτόν. λέγει αυτώ ο νεανίσκος· πάντα ταύτα εφυλαξάμην εκ νεότητός μου· τι έτι υστερώ; έφη αυτώ ο Ιησούς· ει θέλεις τέλειος είναι, ύπαγε πώλησόν σου τα υπάρχοντα και δος πτωχοίς, και έξεις θησαυρόν εν ουρανώ, και δεύρο ακολούθει μοι.». Του έδωσε σαφείς και απαράβατες εντολές που έπρεπε να τηρήσει για να τον ακολουθήσει και να έχει ζωήν αιώνιον. (Βλέπε και Λουκάς 10: 25-28 για άλλη περίπτωση.). Όπως π. χ. λέμε σε κάποιον: Αν θέλεις να γίνεις μέλος του σωματίου μας τότε πρέπει οπωσδήποτε να υπογράψεις και να τηρείς το καταστατικό του. Δεν του λέμε θέλεις γίνε μέλος, θέλεις μην γίνεις. Έτσι κι’ αλλιώς δεν μας πειράζει και δεν χρειαζόμαστε τίποτα άλλο.
Δεύτερον. Στον Χριστιανισμό ισχύει ο απόλυτος προκαθορισμός (predestination), παρά τα όσα λέγονται περί ελευθερίας βουλήσεως και της σωτηρίας των ανθρώπων διά πίστεως, μετανοίας και καλών έργων. Είναι και αυτό ένα από τα χείριστα αντιφατικά και καταστροφικά δόγματα όλων των χριστιανικών εκκλησιών. Δεν εννοούμε τον «σχετικό» πρoκαθoρισμό όπως μας λένε μερικoί πονηροί «ειδικoί, ειδικευμένoι», αλλά τον απόλυτο. Δεν μας εξηγoύν καθόλου πως μετράνε τη σχετικότητα που τεχνηέντως επικαλούνται. Ακόμα και η πρόγνωση του χριστιανικού Θεού όλων των μελλόντων να συμβούν και η απονομή θείας χάριτος σε όποιον επιθυμεί, κατά τα δόγματα της χριστιανικής θρησκείας, αποτελούν και αυτά απόλυτο προκαθορισμό. Mε τη λογική του προκαθορισμού ο Θεός έφτιαξε τους ανθρώπους και άλλους μεν προόρισε για την αιώνια τιμωρία άλλους δε να τον ακολουθήσουν!
Το δόγμα αυτό επιφέρει πλήρη αδράνεια και αναχωρητισμό. Κάθισε και περίμενε να δεις τι θα γίνει. Σύμφωνα με το δόγμα αυτό η ορθή θέση της χριστιανικής καταστροφικής θρησκείας σε περίπτωση ασθενείας, συμφοράς, θανάτου, κλπ., είναι ότι ο τέλειος Χριστιανός οφείλει να δέχεται τα πάντα ως έρχονται χωρίς καμία αντίρρηση, αντίσταση, λύπη, στεναγμό, κλπ., διότι τότε εναντιώνεται στο έργο της θείας βουλήσεως. Αυτό βεβαίως έρχεται σε κατάφορη αντίφαση με την φυσική ροπή των πραγμάτων. Σε λίγο θα ανακηρύξουν όλους τους φονιάδες, τους εγκληματίες, κλπ., αγίους εφ’ όσον η θεϊκή βούληση τους επέλεξε ως όργανά της για να διεκπεραιώσει κάτι! Εφ’ όσον στον Χριστιανισμό οι ασθένειες οφείλονται στον σατανά και τους διαβόλους αυτού, έχομε ότι και αυτοί είναι όργανα της θείας βουλήσεως! Ιδού μερικά μικρά παραδείγματα τρομακτικών αντιφάσεων και ανοησιών στις οποίες οδηγούμαστε από τα χριστιανικά δόγματα και τις δοξασίες.
Στην Παλαιά Διαθήκη συναντάμε τακτικά τον προκαθορισμό του Εκλεκτού Λαού επί τη βάσει του οποίου ο εκλεκτός λαός του Θεού Πατρός Γιαχβέχ μπορούσε να διαπράξει εν λευκώ κάθε έγκλημα και θηριωδία. Έχομε δηλαδή τον απόλυτο ρατσισμό δοσμένο από τον εβραιοχριστιανικό Θεό και θεολογικά θεμελιωμένο! Δευτερονόμιον 7: 6-7 «ότι λαός άγιος ει Κυρίω τω Θεώ σου, και σε προείλετο Κύριος ο Θεός σου είναι αυτώ λαόν περιούσιον παρά πάντα τα έθνη, όσα επί προσώπου της γης. ουχ ότι πολυπληθείτε παρά πάντα τα έθνη, προείλετο Κύριος υμάς και εξελέξατο Κύριος υμάς, υμείς γαρ εστε ολιγοστοί παρά πάντα τα έθνη,». Μόνον στην Γένεσιν 15: 18-20 διατάσσονται 11 γενοκτονίες και στο Δευτερονόμιον 20: 17 διατάσσονται 7. Οι αναφορές εγκλημάτων και θηριωδιών πάσης φύσεως εντός ολοκλήρου του αγίου βιβλίου είναι πολλές εκατοντάδες! Δόγμα ολοκλήρου του Χριστιανισμού: «Ο Ισραήλ προκαθορίστηκε ως ο εκλεκτός λαός ου Θεού!». Δι’ αυτού του λαού προκαθορισμένα ο Θεός ηργάσατο την σωτηρία του ανθρωπίνου γένους ακόμα και αν αυτό εσήμαινε χιλιάδες αποτρόπαια εγκλήματα που τέτοιος αριθμός εγκλημάτων και αγριότητα δεν συναντώνται σε καμιά άλλη θρησκεία. Βλέπε και Δευτερονόμιον 20: 17, Έξοδος 33: 2, και πολλά άλλα σημεία, όπου αναφέρονται οι επτά (7) αυτές γενοκτονίες κατά τρόπον ειδεχθή, εις δε την Γένεσιν 15: 18-20, όπως είδαμε, αναφέρονται ένδεκα (11) γενοκτονίες.
Η κλήση του Χαλδαίου Άβραμ (που μετονομάστηκε Αβραάμ) από τον Θεό των Εβραίων μαζί με όλες οι υποσχέσεις που του έδωσε για ευλογία ή καταδίκη και εξολόθρευση άλλων λαών που δεν έφταιχαν σε τίποτα (Γένεσις κεφάλαια 11, 12, 15, 17, κλπ.) αποτελεί άδικο και τρελό προκαθορισμό δοθέντα από τον ίδιο τον Εβραϊκό Θεό. Διαβάσετε και τα βιβλία: Ιησούς του Ναυί, Κριτών, Βασιλειών, κλπ. να δείτε τι σημαίνει θεός αγάπης και δικαιοσύνης! Αυτό θα πει δίκαιο, καλοπροαίρετο και αποδοτικό σχέδιο ενός «παντοδυνάμου και δικαιοτάτου θεού που είναι όλο αγάπη και δικαιοσύνη» για να λυτρώσει το ανθρώπινο γένος από την αρχική κατάρα που το έριξε και την συνεχή οργή του. Ιδού τί εστί θρησκεία ανοησίας και σχιζοφρενείας.
Ο προκαθορισμός του εκ γενετής τυφλού διά την δόξαν του Θεού, Ιωάννης 9: 1-3-5, τίθεται σαφώς από τον Ιησού. Δεν ήταν οι αμαρτίες που διέπραξε ως έμβρυο μέσα στην κοιλιά της μάνας τους, όπως βλακωδέστατα ερώτησαν οι μαθητές!
Ο Ιούδας ήταν προκαθορισμένος να κάνει την προδοσία και να παίξει τον ρόλο που έπαιξε στο θέατρο της σωτηρίας, διά των υποτιθεμένων προφητειών της Παλαιάς Διαθήκης, Ματθαίος 26: 15, 27: 3, 9 (περί των τριακόντων αργυρίων, και οι άλλοι ευαγγελιστές ομιλούν περί αργυρίων), Λουκάς 22: 22, Πράξεις 1: 16, 20, κλπ.
Ο ίδιος ο Χριστός ήταν προκαθορισμένος από τον Θεό Πατέρα του διά την σωτηρία των ανθρώπων καθώς και ο τρόπος διά του οποίου θα επετύγχανε αυτήν. Η υποτιθεμένη επαλήθευση εκατοντάδων υποτιθεμένων προφητειών πάνω στον Ιησού αποτελεί επιβεβαίωση του προκαθορισμού. Τα Ευαγγέλια γράφουν ότι ο ίδιος ανακοίνωσε πολλές φορές στους μαθητές του τί ήδη γέγραπται, εν τω νόμω του Μωυσέως καί τοίς προφήταις, γενέσθαι διά τόν υιόν τού ανθρώπου. Διά «τόν υιόν του ανθρώπου» το κάθε τι που θα του συνέβαινε ήταν προκαθορισμένο, «καθώς γέγραπται». Ματθαίος 26: 24, 31, 54, Μάρκος 9: 12, 14: 21, 27, Λουκάς 18: 31, 22: 22 «και ο μεν υιός του ανθρώπου πορεύεται κατά το ωρισμένον· πλήν ουαί τω ανθρώπω εκείνω δι’ ου παραδίδοται.», 24: 28, 46, κλπ. Ακόμα, στον Ιωάννην 18: 11 «... τό ποτήριον ό δέδωκέ μοι ο Πατήρ, ου μή πίω αυτό;». Πολλές φορές ο Ιησούς είχε εξηγήσει στους μαθητές του τα πάθη που τον περίμεναν και την ανάστασή του μετά από τρεις μέρες ως προκαθορισμένα γεγονότα, προφητεμένα στην Παλαιά Διαθήκη, έστω και αν αυτοί δεν εννοούσαν να καταλάβουν τι τους έλεγε. Όπως όμως γράφει η Καινή Διαθήκη, στο τέλος-τέλος κατάλαβαν και αυτοί. Ματθαίος 16: 21-23, 17: 9, 12, 22-23, 20: 17-19, Μάρκος 8: 31-33, 9: 9, 12, 10: 32-34, Λουκάς 9: 22, 44, 17: 25, 18: 31-33, 22: 15, 24: 44-47, κλπ.
Η σωτηρία (από τί;) του καθενός είναι τελικά προκαθορισμένη. Ο πρoκαθoρισμός λοιπόν αυτός είναι απόλυτος και όχι σχετικός όπως διατείνονται πολλοί διαστρευλωτές της αλήθειας. Επομένως δεν υπάρχει ελευθερία βουλήσεως. Μελετείστε: Ματθαίoς 11: 27 «Πάντα μοι παρεδόθη υπό του πατρός μου· και ουδείς επιγινώσκει τον υιόν ει μη ο πατήρ, ουδέ τον πατέρα τις επιγινώσκει ει μη ο υιός και ω εάν βούληται ο υιός αποκαλύψαι.», 12: 30, 13: 38, 43, 15: 13-14, 19: 25-26, 20: 1-16,14, 23, 22: 2-14, 24: 14, 22, 24, 31, 34, 25: 34, Μάρκος 2: 17, 4: 2, 10: 31, 13: 20-22, Λoυκάς 10: 21-22, 11: 23, 50, 13: 24, 14: 16-24, 18: 7, 26-27, 19: 10, Iωάννης 3: 15, 27, 36, 5: 21, 24, 6: 35, 37, 39, 40, 44, 54, 64-65 «αλλ' εισίν εξ υμών τινες οί ου πιστεύουσιν. ήδει γαρ εξ αρχής ο Ιησούς τίνες εισίν οι μη πιστεύοντες και τις εστιν ο παραδώσων αυτόν. και έλεγε· διά τούτο είρηκα υμίν ότι ουδείς δύναται ελθείν προς με, εάν μη ή δεδομένον αυτώ εκ του πατρός μου.», 8: 1, 12, 18, 47, 15: 16, 19, 17: 2, 6, 9, 14, 16, Επιστολή Ιακώβου 2: 5, Αποκάλυψις 17: 8, 17, κλπ.
Ο Παύλος επαναλαμβάνει με ισχυρότερο και πιο ασύστολο, αν είναι δυνατό, τρόπο αυτό τo αντιφατικό δόγμα τoυ πρoκαθoρισμoύ, παρά το καταστροφικό κήρυγμά του περί σωτηρίας διά πίστεως μόνον. Τι να κάνομε; Οι αντιφάσεις δίνουν και παίρνουν. Μελετείστε:
(α) Περί σωτηρίας μόνον διά πίστεως: Πράξεις 13: 39, Πρός Ρωμαίoυς 1: 16-17, 3: 22-24, 27-28, 30, 4: 4-5, 16, 5: 1-5, 10: 9-10, 13,11: 6, Πρός Γαλάτας 2: 16, 3: 2, 5-14, Πρός Εφεσίoυς 2: 8-9, Β΄ Πρός Θεσσαλoνικείς 1: 10, 2: 12, Α΄ Πρός Τιμόθεον 1: 16, Β΄ Πρός Τιμόθεον 3: 15.
(β) Περί (απολύτου) προκαθορισμού: Πράξεις 13: 48, Πρός Ρωμαίoυς 8: 14, 28-31, 9: 11-24 «μήπω γαρ γεννηθέντων μηδέ πραξάντων τι αγαθόν ή κακόν, ίνα η κατ’ εκλογήν του Θεού πρόθεσις μένη, ουκ εξ έργων, αλλ’ εκ του καλούντος, ερρέθη αύτη ότι ο μείζων δουλεύσει τω ελάσσονι, καθώς γέγραπται· τον Ιακώβ ηγάπησα, τον δε ’Ησαύ εμίσησα. Τί ουν ερούμεν; μη αδικία παρά τω Θεώ; μη γένοιτο. τω γαρ Μωϋσή λέγει· ελεήσω ον αν ελεώ, και οικτειρήσω ον αν οικτείρω. άρα ουν ου του θέλοντος ουδέ του τρέχοντος, αλλά του ελεούντος Θεού. λέγει γαρ η γραφή τω Φαραω ότι εις αυτό τούτο εξήγειρά σε, όπως ενδείξωμαι εν σοί την δυναμίν μου, και όπως διαγγελή το όνομά μου εν πάση τη γη. άρα ουν ον θέλει ελεεί, ον δε θέλει σκληρύνει. Ερείς ουν μοι· τι έτι μέμφεται; τω γαρ βουλήματι αυτού τις ανθέστηκε; μενούνγε, ω άνθρωπε, συ τις ει ο ανταποκρινόμενος τω Θεώ; μη ερεί το πλάσμα τω πλάσαντι, τι με εποίησας ούτως; ή ουκ έχει εξουσίαν ο κεραμεύς του πηλού, εκ του αυτού φυράματος ποιήσαι ό μεν εις τιμήν σκεύος, ό δε εις ατιμίαν; ει δε θέλων ο Θεός ενδείξασθαι την οργήν και γνωρίσαι το δυνατόν αυτού ήνεγκεν εν πολλή μακροθυμία σκεύη οργής κατηρτισμένα εις απώλειαν, και ίνα γνωρίση τον πλούτον της δόξης αυτού επί σκεύη ελέους, ά προητοίμασεν εις δόξαν, ους και εκάλεσεν ημάς ου μόνον εξ Ιουδαίων, αλλά και εξ εθνών,», 11: 5-7, 29-35, 12: 3, 6, Α΄ Πρός Κoρινθίoυς 2: 7, 7: 7, 17, 15: 10, Β΄ Πρός Κoρινθίoυς 6: 18, Πρός Γαλάτας 1: 15, Πρός Εφεσίους 1: 4-11, 4: 7, Β΄ Πρός Θεσσαλονικείς 2: 16, Β΄ Πρός Τιμόθεον α΄: 9-10, Πρός Εβραίους 4: 3, κλπ.
Όπως βλέπομε ο Παύλος βασίζει τον προκαθορισμό στην Παλαιά Διαθήκη. Κατά την εποχή που γράφει δεν υπήρχαν τα τέσσερα κανονικά Ευαγγέλια και η Καινή Διαθήκη. Ούτως έπρεπε να χρησιμοποιήσει την Παλαιά την οποία πρέπει να εγνώριζε απ’ έξω και ανακατωτά ως μορφωμένος Φαρισαίος. Είναι γεγονός ότι η Παλαιά Διαθήκη γέμει πολυαρίθμων αναφορών επί των οποίων μπορούμε άνετα να βασίσομε το δόγμα του προκαθορισμού. Χάριν συντομίας δεν θα τις καταγράψομε. Τα παυλικά στοιχεία που παραθέτομε περιέχουν ήδη αρκετές διά του λόγου το ασφαλές. Η Καινή λοιπόν ως άξιον τέκνον της Παλαιάς δεν μπορούσε να υστερήσει σ’ αυτό το σημείο!
Ακόμα ο Χριστός προκαθορίζει εναντίον του όποιον δεν είναι μαζί του. Αυτό διατυπώνεται στον Ματθαίoν 12: 30 και Λoυκάν 11: 23 με τα λόγια του, «ο μη ων μετ’ εμού κατ’ εμού εστι, και ο μη συνάγων μετ’ εμού σκορπίζει.». Στον Μάρκον 9: 40, αν και αναφέρεται στους μαθητές του και όχι ευθέως στον εαυτόν του, αυτό το διατυπώνει διά της λογικής ισοδυναμίας ως εξής: «ος γαρ ουκ έστι καθ’ υμών, υπέρ υμών εστιν.».
Ούτε στους χλιαρούς τη πίστει αφήνεται το παραμικρό περιθώριο! Ο ίδιος ο Χριστός μας λέγει ότι πρόκειται να τους ξεράσει από το στόμα του! Διότι εις την Αποκάλυψιν 3: 14-22, διά της χειρός του Ιωάννου σαφώς και άνευ περιτροπών παραγγέλλει: «Και τω αγγέλω της εν Λαοδικεία εκκλησίας γράψον· τάδε λέγει ο αμήν, ο μάρτυς ο πιστός και αληθινός, η αρχή της κτίσεως του Θεού· οίδά σου τα έργα, ότι ούτε ψυχρός ει ούτε ζεστός· όφελον ψυχρός ης ή ζεστός. Ούτως ότι χλιαρός ει, και ούτε ζεστός ούτε ψυχρός, μέλλω σε εμέσαι εκ του στόματός μου. ότι λέγεις ότι πλούσιός ειμι και πεπλούτηκα και ουδενός χρείαν έχω, -και ουκ οίδας ότι συ ει ο ταλαίπωρος και ο ελεεινός και πτωχός και τυφλός και γυμνός,- συμβουλεύω σοι αγοράσαι παρ’ εμού χρυσίον πεπυρωμένον εκ πυρός ίνα πλουτήσης, και ιμάτια λευκά ίνα περιβάλη και μη φανερωθή η αισχύνη της γυμνότητός σου, και κολλύριον ίνα εγχρίση τους οφθαλμούς σου ίνα βλέπης. εγώ όσους εάν φιλώ, ελέγχω και παιδεύω· ζήλευε ουν και μετανόησον. ιδού έστηκα επί την θύραν και κρούω· εάν τις ακούση της φωνής μου και ανοίξη την θύραν, και εισελεύσομαι προς αυτόν και δειπνήσω μετ’ αυτού και αυτός μετ’ εμού. Ο νικών, δώσω αυτώ καθίσαι μετ’ εμού εν τω θρόνω μου, ως καγώ ενίκησα και εκάθισα μετά του πατρός μου εν τω θρόνω αυτού. Ο έχων ους ακουσάτω τι το Πνεύμα λέγει ταις εκκλησίαις.».
Η απόλυτη φοβέρα και η απόλυτη ακρότητα συνεχίζεται ακάθεκτη σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του Χριστιανισμού. Για παράδειγμα, η πολυδιαφημισμένη αλλά και ανά τους αιώνες πολυχρησιμοποιηθείσα «σιδηρά ράβδος» και το παροιμιώδες χωρίον «ως τα σκεύη τα κεραμικά συντριβήσεται», που εμφανίζονται σ’ αυτό το φαντασμαγορικό ρυπαρογράφημα και αισχρογράφημα που τού έδωσαν τον τίτλο Αποκάλυψις του Ιωάννου, 2: 26-27 ως εξής: «Και ο νικών και ο τηρών άχρι τέλους τα έργα μου, δώσω αυτώ εξουσίαν επί των εθνών, και ποιμανεί αυτούς εν ράβδω σιδηρά, ως τα σκεύη τα κεραμικά συντριβήσεται, ως καγώ είληφα παρά του πατρός μου». Αυτή η φοβέρα για όσους δεν το γνωρίζουν, εφ’ όσον οι ψευδολόγοι προπαγανδιστές του Χριστιανισμού το αποσιωπούν, είναι αντιγραφή μαζί με την συνεχή χριστιανική διαστροφή των Εβραϊκών γραφών από την, όχι καλλίτερη, μαμά του Χριστιανισμού την Παλαιάν Διαθήκην και συγκεκριμένα από τον Ψαλμόν 2, στίχοι 8-9: «αίτησαι παρ’ εμού, και δώσω σοι έθνη την κληρονομίαν σου και την κατάσχεσίν σου τα πέρατα της γης. ποιμανείς αυτούς εν ράβδω σιδηρά, ως σκεύη κεραμέως συντρίψεις αυτούς.». Ούτως, εις μεν την Παλαιάν Διαθήκην, ειδικά στον Ψαλμόν 2 αλλά και σε πάρα πολλά άλλα σημεία, ο θεός των Εβραίων Γιαχβέχ θα παραδώσει όλα τα έθνη του πλανήτη Γης στους Εκλεκτούς του διά να τα ποιμάνουν, κυβερνήσουν δηλαδή σαν κοπάδι, με απόλυτη δικτατορία και να συντρίβουν αυτά ως σκεύη κεραμέως κατά το δοκούν, εις δε την Καινήν η ίδια θεότητα επιφυλάσσει την ίδια τύχη, αυτή τη φορά όμως στα χέρια του Υιού της Γιεσούα, στα έθνη και γενικώς σε όσους δεν είναι Χριστιανοί σύμφωνα με της επιταγές που περιέχει αυτό το ρυπαρογράφημα και αισχρογράφημα της Αποκαλύψεως. Βλέπετε λοιπόν πόσο ταιριάζει εδώ αυτό το περίφημο «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν» των Χριστιανών ιεροκηρύκων προπαγανδιστών και διαστροφέων.
Όλα αυτά ας τα λάβουν πολύ καλά υπ’ όψιν τους οι χλιαροί Χριστιανοί, κλπ. Πλειστάκις ακούμε πολλούς Χριστιανούς με τρεμάμενη φωνή να μάς ομολογούν ότι είναι Χριστιανοί μόνο σε ολίγον βαθμό ή ότι δεν είναι ακραίοι και όλα αυτά τα σχετικά περίεργα. Μερικοί μάλιστα είναι κρυφοχριστιανοί, δηλαδή ντρέπονται να ομολογήσουν φανερά και γενναία ότι είναι Χριστιανοί. Αν λοιπόν δεν το γνωρίζουν, πράγμα που ως συνήθως συμβαίνει, τους πληροφορούμε ότι ο Χριστιανισμός είναι πέρα για πέρα ακραία θρησκεία χωρίς οίκτο, ντροπή, περιθώρια, κατανόηση, δικαίωμα ελευθερίας, κλπ, και μετά ας λάβουν τα μέτρα τους. Ας το μάθουν λοιπόν, να το καταλάβουν καλά και να αλλάξουν πορεία. Να γίνουν ζηλωτές, αναχωρητές και να μετανοήσουν εμπράκτως και με αποδείξεις. Αλλιώς «δεν τους παίρνει...». Θα γίνουν εμετός και κεραμικά συντρίμματα του Ιησού Χριστού τους!
Ύστερα λοιπόν από τον προκαθορισμό που είδαμε σε τόσες πολλές βιβλικές αναφορές και που είναι δόγμα των χριστιανικών εκκλησιών, και μετά τον εμετό των χλιαρών τη πίστει διά του στόματος του ιδίου του Ιησού Χριστού, ή την συντριβή των μη Χριστιανών ως κεραμικά σκεύη, τί θέση πλέον έχει η ελευθέρα εκλογή του διαστρεβλωμένου «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν...»;
Τρίτον. Απειλές, κατάρες και η σκληρή αιωνία τιμωρία η οποία περιμένει τους περισσοτέρους και πάνω απ’ όλους τους απίστους τίθενται απεριφράστως. Πολλές φορές εμφανίζεται και οργίλος! Μελετείστε: Ματθαίoς 10: 14-15, 33, 11: 20-24 «Τότε ήρξατο ονειδίζειν τας πόλεις εν αις εγένοντο αι πλείσται δυνάμεις αυτού, ότι ου μετενόησαν· ουαί σοι, Χοραζίν, ουαί σοι, Βηθσαϊδά· ότι ει εν Τύρω και Σιδώνι εγενήθησαν αι δυνάμεις αι γενόμεναι εν υμίν, πάλαι αν εν σάκκω και σποδώ καθήμεναι μετενόησαν. πλήν λέγω υμίν, Τύρω και Σιδώνι ανεκτότερον έσται εν ημέρα κρίσεως ή υμίν. και συ Καπερναούμ, η έως του ουρανού υψωθείσα, έως άδου καταβιβασθήση· ότι ει εν Σοδόμοις εγενήθησαν αι δυνάμεις αι γενόμεναι εν σοί, έμειναν αν μέχρι της σήμερον. πλήν λέγω υμίν ότι γη Σοδόμων ανεκτότερον έσται εν ημέρα κρίσεως ή σοί.», 12: 32 (βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος), 13: 30, 40, 42, όλο το κεφάλαιο 23, π. χ. 23: 33 «όφεις, γεννήματα εχιδνών! Πως φύγητε από της κρίσεως της γεέννης;», 24: 38-39, 51, 25: 31-46, Μάρκoς 3: 29 (βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος), 6: 11, 8: 38, 16: 16, Λoυκάς 9: 5, 41, 10: 10-15, 12: 9-10, 47-48, 13: 5, 16: 19-31, 17: 26-29, 19: 26-27, 20: 18, Iωάννης 3: 18, 36, 5: 29, 8: 24, 12: 48, Α΄ Επιστολή Ιωάννου 5: 10, κλπ.
Επομένως αν κανείς με ελευθέρα συνείδηση δεν πιστέψει στον Χριστό, ζήτω που κάηκε. Αιωνία τιμωρία στο πυρ της αιώνιας κόλασης τον περιμένει. Όλα αυτά αποδεικνύουν το ψεύδος όλων των ιεροκηρύκων όταν διαστρέφουν την πραγματική έννοια του «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν...». Είσαι ελεύθερος να διαλέξεις, αλλά έτσι και δεν έλθεις μαζί μου..., τότε να δεις τι θα σου κάνω μετά...! Βλέπετε λοιπόν πόσο συνεπή είναι αυτά τα λόγια και αυτή η θρησκεία και οι παρερμηνείες των διαφόρων προπαγανδιστών της;
Για τoν Παύλo υπάρχoυν δύo εθνισμoί, oι πιστoί Χριστιανοί και oι άπιστoι Εθνικοί. Σε συγκρίσεις που κάνει σε πολλά σημεία πάντα συγκρίνει τους οπαδούς του με τους άπιστους, εθνικούς και ειδωλολάτρες. Διαχέεται παντού ένα μίσος κατά των άλλων και ένα μισελληνικό πνεύμα. Αυτό αποδεικνύει και το ότι πρωτίστως απευθυνόταν σε χριστιανοΕβραίους, πράγμα εμφανέστατο από μια καλή μελέτη των Πράξεων και των Επιστολών. Μέσα σ’ αυτούς έμπαινε σποραδικώς και κανένας μη Ιουδαίος, όπως π. χ. ο εθνικός Τίτος, γεγονός μεγάλο το οποίο υπερτονίζεται εδώ και κει (π. χ. Πρός Γαλάτας 2: 3, «αλλ’ ουδέ Τίτος ο συν εμοί,΄Ελλην ων, ηναγκάσθη περιτμηθήναι,», κλπ.). Τα ίδια συμπεράσματα βγαίνουν και από πολλά άλλα στοιχεία τα οποία δεν είναι για την παρούσα εργασία. Πρέπει να αναφέρομε όμως, ότι ωρύετo κατά των απίστων, απαγόρευε τη συναναστρoφή μαζί τoυς και πρooιωνιζόταν την τιμωρία τoυς. Βλέπε: Πρός Ρωμαίoυς 14: 23, Α΄ Πρός Κoρινθίoυς 6: 1-11, Β΄ Πρός Κoρινθίoυς 6: 14-18 «Μη γίνεσθε ετεροζυγούντες απίστοις· τις γαρ μετοχή δικαιοσύνη και ανομία; τις δε κοινωνία φωτί προς σκότος; τις δε συμφώνησις Χριστω προς Βελίαλ; ή τις μερίς πιστώ μετά απίστου; τις δε συγκατάθεσις ναω Θεού μετά ειδώλων; υμείς γαρ ναός Θεού εστε ζώντος, καθώς είπεν ο Θεός ότι ενοικήσω εν αυτοίς και εμπεριπατήσω, και έσομαι αυτών Θεός, και αυτοί έσονταί μοι λαός. διό εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε, λέγει Κύριος, και ακαθάρτου μη άπτεσθε, καγώ εισδέξομαι υμάς, και έσομαι υμίν εις πατέρα, και υμείς έσεσθέ μοι εις υιούς και θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ.», Πρός Εφεσίoυς 2: 12, 5: 4-8, Πρός Κoλασσαείς 3: 6, Β΄ Πρός Θεσσαλoνικείς 2: 11-12, Α΄ Πρός Τιμόθεoν 1: 19-20, 6: 20-21, Β΄ Πρός Τιμόθεoν 2: 12, 23, Πρός Τίτoν 3: 9-10, Πρός Εβραίoυς 10: 28-31 (και Α΄ Ιωάννου 2: 12-17, Β΄ Ιωάννου 10-11.).
Δύo εθνισμoί υπάρχoυν και στην επιστολή Α΄ Πέτρου 2: 9-10 «υμείς δε γένος εκλεκτόν, βασίλειον ιεράτευμα, έθνος άγιον, λαός εις περιποίησιν, όπως τας αρετάς εξαγγείλητε του εκ σκότους υμάς καλέσαντος εις το θαυμαστόν αυτού φως· οί ποτε ου λαός, νυν δε λαός Θεού, οι ουκ ηλεημένοι, νυν δε ελεηθέντες.». Χωρίς να αναλύσομε το θέμα εις βάθος, τόσο το πνεύμα του Πέτρου όσο και του Παύλου διά τους δύο εθνισμούς βασίζεται καθαρά στην Παλαιά Διαθήκη και στις πρωτοχριστιανικές συνθήκες όπως αυτές διαμορφώθηκαν κατά την διάρκεια του πρώτου αιώνα Π.Κ.Ε. και του πρώτου αιώνα της Κ. Ε.
Στην Παλαιά Διαθήκη λοιπόν έχoμε εν αφθονία πολλά χωρία περί δύο εθνισμών, Εβραίων και μη-Εβραίων (Εθνικών, που είναι η κακή απόδοση των Ο(β)΄ του Εβραϊκού όρου: Γκογίμ = αγέλη, σμήνος, μη Εβραίοι, Gentiles, Φιλισταίους, Philistines). Π. χ., Ησαΐας 52: 11, Iεζεκιήλ 20: 34, Σoφoνίας 3: 20, Ζαχαρίας 10: 8, κα. Ο διαχωρισμός των λαών σε εκλεκτό λαό και σε εθνικούς από τον ιουδαϊκό και χριστιανικό Θεό της Παλαιάς Διαθήκης είναι πολύ γνωστή και σαφής για να καταγράψομε όλες τις αμέτρητες αναφορές σ’ αυτό το θέμα. Αλλά και οι απειλές και οι τιμωρίες κατά του ιδίου του εκλεκτού λαού της Παλαιάς Διαθήκης, ή κατά των υποτιθεμένων εχθρών του και κατά τίνων άλλων από τον ίδιο Θεό ανέρχονται σε εκατοντάδες μέσα στο «ιερό» αυτό βιβλίο. Έτσι δεν πρέπει να μας εκπλήσσει η αφθονία απειλών κλπ. που ευρίσκονται και εντός της Καινής. Η αίρεση του Ιουδαϊσμού η οποία μετεξελίχθηκε στον Χριστιανισμό διατήρησε αμείωτα όλα αυτά τα φρικιαστικά στοιχεία, αφ’ ενός λόγω πρωτογονισμού και ιουδαϊκού φανατισμού και αφ’ ετέρου διότι ήξερε πολύ καλά πόσο αποδοτικά ήταν.
Η καταπίεση και ψυχολογική διαταραχή που περίμενε όλους τους ανυποψίαστους που ακολούθησαν τη χριστιανική αίρεση και η τύχη που περίμενε αυτούς που βρέθηκαν δίπλα της αλλά δεν την ακολούθησαν αποδεικνύει ότι το «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν...» και στην πράξη δεν είχε ποτέ και καθόλου την προπαγανδισμένη ψευδή ερμηνεία του δημοκρατικού: «δεν μας πειράζει αν μας ακολουθήσετε και πάλι δεν μας πειράζει αν δεν μας ακολουθήσετε». Πάντοτε είχε και έχει την καθαρή έννοια του υποθετικού λόγου, του οποίου η διατύπωση είναι σαφής μέσα στα κείμενα όπως προηγουμένως εξηγήσαμε. Είναι απλό φιλολογικό ερώτημα με εύκολη απάντηση. Το ίδιο ακριβώς αποδεικνύεται και από τα εξής ακόλουθα:
Τέταρτον. Η βία λοιπόν κατοχυρώθηκε θεϊκώς και «παυλικώς» ήδη στις απειλές και στις τιμωρίες που είδαμε προηγουμένως. Πλην όμως έχομε πολύ περισσότερες αναφορές βίας, μισαλλοδοξίας, εξοστρακισμού, διαχωρισμού, αφορισμού, κλπ. Μελετείστε: Ματθαίος 3: 10, 12 (φωτιά), 7: 6, 8: 22, 10: 21, 32-38, 12: 30, 13: 30, 40 (φωτιά), 15: 13, 18: 34-35 (βασανιστήρια), Λουκάς 3: 9, 17, 11: 23, 12: 47-53 (48 ξυλοδαρμός), 14: 23 («ανάγκασον εισελθείν», το «cogito intrare» του Ιερού Αυγουστίνου), 26, 17: 34, 19: 27 («κατασφάξατε αυτούς έμπροσθέν μου»), 22: 36-38, 49-50, Ιωάννης 12: 48, 15: 6, (φωτιά για την ιερά εξέταση), κλπ.
Ας μας πούνε καθαρά οι διάφοροι Χριστιανοί προπαγανδιστές αν τα παρακάτω τρία χωρία συμφωνούν με το «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν...» υπό την έννοια που το διαφημίζουν οι ψευδο-ιεροκήρυκες; Σ’ αυτά τα τρία χωρία ο ίδιος ο Χριστός λέει:
1. Ματθαίος 7: 6, «Μη δώτε το άγιον τοις κυσί μηδέ βάλητε τους μαργαρίτας υμών έμπροσθεν των χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αυτούς εν τοις ποσίν αυτών και στραφέντες ρήξωσιν υμάς.». Βλέπε και 21: 44, 22: 7, 25: 29-30, κλπ.
2. Λουκάς 19: 27, «πλήν τους εχθρούς μου εκείνους, τους μη θελήσαντάς με βασιλεύσαι επ’ αυτούς, αγάγετε ώδε και κατασφάξατε αυτούς έμπροσθέν μου.».
3. Ιωάννης 15: 6, «εάν μη τις μείνη εν εμοί, εβλήθη έξω ως το κλήμα και εξηράνθη, και συνάγουσιν αυτά και εις το πυρ βάλλουσι, και καίεται.».
Τους παρακαλούμε να μας εξηγήσουν καθαρά και άνευ περιτροπών!
Στον Παύλo έχομε τις παρακάτω αναφορές:
Πράξεις 13: 8-11, Πρός Ρωμαίους 16: 17 (κατασκόπευση και αποφυγή των διαφωνούντων), Α΄ Πρός Κoρινθίoυς 5: 2-5, 13, 10: 14-20, 15: 33, 16: 22, Β΄ Πρός Κoρινθίoυς 6: 14-18 (το αναγράψαμε πλήρως παραπάνω), 7: 8-12, 11: 13-15, Πρός Γαλάτας 1: 7-9, 3: 1-3, 5: 12, Πρός Φιλιππησίους 2: 14-15, 3: 2, Β΄ Πρός Θεσσαλoνικείς 1: 8-9, 3: 6, 14, Α΄ Πρός Τιμόθεoν 1: 3-4, 8, 6: 4-5, 20, Β΄ Πρός Τιμόθεoν 2: 14-16, 22-24, 3: 5, Πρός Τίτoν 1: 11, 3: 9-11, Πρός Εβραίους 10: 28-31, 13: 9.
Όταν μελετήσομε καλά όλες αυτές τις προηγούμενες αναφορές και ακόμα περισσότερες από τον Παύλο, τότε τον βλέπομε καθαρά να ωρύεται και να φωνάζει: «ή ακούτε και πιστεύετε αυτά που λέω εγώ ή αλλιώς να πάτε στ’ ανάθεμα και στον διάολο.». (Π. χ., λέει ο Παύλος: Α΄ Πρός Κορινθίους 5: 5, «...παραδούναι τον τοιούτον τω σατανά...», Πρός Γαλάτας 1: 7-8, «ό ουκ έστιν άλλο, ει μη τινές εισιν οι ταράσσοντες υμάς και θέλοντες μεταστρέψαι το ευαγγέλιον του Χριστού. αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ' ό ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω.», Α΄ Πρός Τιμόθεον 1: 20, «ων εστιν Υμέναιος και Αλέξανδρος, ους παρέδωκα τω σατανά,...».). Το «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν...» του Ιησού Χριστού με την έννοια που το πλασάρουν οι διάφοροι ψευδο-ιεροκήρυκες και προπαγανδιστές δεν υπάρχει απολύτως πουθενά.
Ίδια μηνύματα επαναλαμβάνονται και στις τρεις Επιστολές του Ιωάννου μαζί με μισαλλοδοξία, μίσος και προκατάληψη. Π. χ., Β΄ Ιωάννου 9-12 «πας ο παραβαίνων και μη μένων εν τη διδαχή του Χριστού Θεόν ουκ έχει· ο μένων εν τη διδαχή του Χριστού, ούτος και τον πατέρα και τον υιόν έχει. ει τις έρχεται προς υμάς και ταύτην την διδαχήν ου φέρει, μη λαμβάνετε αυτόν εις οικίαν, και χαίρειν αυτώ μη λέγετε· ο γαρ λέγων αυτώ χαίρειν κοινωνεί τοις έργοις αυτού τοις πονηροίς.», κλπ.
Διαβάστε επίσης και τις εξής μισαλλόδoξες αναφoρές, μερικές από τις oπoίες εντέλλονται την απoφυγή συζητήσεων και επιχειρηματoλoγίας και άλλες τάσσονται εναντίoν της σoφίας και φιλoσoφίας πoυ ήταν o κoρμός της σκέψης των Ελλήνων: Ματθαίος 11: 25-27 και Λουκάς 10: 21-22, «Εν αυτή τη ώρα ηγαλλιάσατο τω πνεύματι ο Ιησούς και είπεν· εξομολογούμαί σοι, πάτερ, κύριε του ουρανού και της γης, ότι απέκρυψας ταύτα από σοφών και συνετών, και απεκάλυψας αυτά νηπίοις· ναί, ο πατήρ, ότι ούτως εγένετο ευδοκία έμπροσθέν σου. και στραφείς προς τους μαθητάς είπε· πάντα μοι παρεδόθη υπό του πατρός μου· και ουδείς επιγινώσκει τις εστιν ο υιος, ει μη ο πατήρ, και τις εστιν ο πατήρ, ει μη ο υιός και ω εάν βούληται ο υιός αποκαλύψαι.».
Ο Παύλος λέγει και ξαναλέγει να απoφεύγoμε τoυς φιλoσόφoυς και ότι η σoφία τoυ Θεoύ παρoυσιάστηκε στα μωρά παιδιά και στoυς αδαείς. Πρόκειται για μεθoδευμένη απoβλάκωση τoυ πλήθoυς:
Πράξεις 18: 5-6, Πρός Ρωμαίoυς 1: 22, 3: 9, Α΄ Πρός Κoρινθίoυς 1: 17-30 (με άκρoν άωτoν βλακείας τoν στίχo 25), 2: 5-7, 3: 19-20, 10: 14-25, 15: 33, Πρός Γαλάτας 1: 8, Πρός Εφεσίoυς 4: 4-7, Πρός Κoλασσαείς 2: 8, Α΄ Πρός Τιμόθεoν 1: 3-4, 6: 4-5, 20-21, Β΄ Πρός Τιμόθεoν 2: 14, 16-18, 23, Πρός Τίτoν 3: 9-10, κλπ.
Το σκληρό πάθημα του Ανανίου και της Σαπφείρης, Πράξεις 5: 1-11, όπως και το πάθημα του Ελύμα στην Πάφο της Κύπρου, Πράξεις 13: 6-12, κλπ., θεμελιώνουν την ωμή βία ως μέσο. Η αρχή της καύσης Ελληνικών βιβλίων έγινε κατ’ εντολήν τoυ Παύλoυ στην Έφεσo, γιατί δήθεν τα βρήκαν μαγικά ή τoυ διαβόλoυ, Πράξεις 19: 19.
Αναφέρομε επίσης ότι η βία, η μισαλλοδοξία, ο φόνος, ο αφανισμός, ο αφορισμός και όλο το κακό συναπάντημα βρίθουν μέσα στην Παλαιά Διαθήκη. Πολλά τέτοια στοιχεία είναι ήδη γνωστά και οι αναφορές και επεισόδια ανέρχονται σε τρομακτικό αριθμό. Εδώ αρκούμαστε στα εξής ελάχιστα παραδείγματα: Στη δεύτερη εντολή, Έξοδος 20: 4-5, στίχος 5, Δευτερονόμιον 5: 9, καθώς και Έξοδος 34: 7, διαβάζομε: «Διότι εγώ είμαι ο Γιαχβέχ ο Θεός σου, Θεός ζηλότυπος, ο οποίος επιβάλλει τιμωρίες στα τέκνα για τις αμαρτίες των γονέων μέχρι τρίτης και τετάρτης γενεάς, αυτών που με μισούν.». Οι ιστορίες των όσων συνέβηκαν στον Ναδάβ και στον Αβιούδ (και οι δύο ήταν γιοι του Ααρών), στο Λευτικόν 10: 17, και στον Κορρέ με τους 250 συντρόφους του (και τις οικογένειές τους), στους Αριθμούς 16, φανερώνουν πόσο αυτές οι θανατηφόρες τιμωρίες εφαρμόζονταν από τους αγιασμένους δικαιούχους των. Στο Δευτερονόμιον 17: 12-13 διαβάζομε: «Ο Ισραηλίτης εκείνος, ο οποίος μέσα στον εγωισμό του δεν θα ήθελε να υπακούσει στην απόφαση του αρχιερέα του που προσφέρει τις υπηρεσίες του πλησίον του Γιαχβέχ, ή δεν ήθελε να υπακούσει τον εντεταλμένο κριτή, ο οποίος δικάζει κατά την περίοδο εκείνη, ο ανυπάκουος αυτός άνθρωπος θα τιμωρηθεί διά θανάτου και έτσι θα αποβάλλεις τον πονηρό μέσα από τον ισραηλιτικό λαό· και όλοι οι άλλοι ισραηλίτες, όταν ακούσουν αυτήν την τιμωρία, θα φοβηθούν και δεν θα εκτραπούν στο εξής σε ασέβειες.». Επίσης από τα κεφάλαια 13 και 17 του Δευτερονομίου παραθέτομε το παρακάτω φρικώδες απόσπασμα: «Εάν ο αδελφός σου, ο γιος της μητέρας σου δηλαδή, ή η κόρη σου, ή η σύζυγος της καρδίας σου, ή ο φίλος σου που είναι τόσο δικός σου όσο και η ψυχή σου, σε παρακινήσουν κρυφά λέγοντάς σου, «ας πάμε να λατρεύσομε άλλους θεούς», εσύ δεν πρέπει να συμφωνήσεις μ’ αυτόν, μήτε να δώσεις προσοχή σ’ αυτόν· ούτε τα μάτια σου θα τον λυπηθούν, ούτε πρέπει να τον σώσεις, ούτε να τον αποκρύψεις. Αλλά οπωσδήποτε πρέπει να τον σκοτώσεις· τα χέρια σου οφείλουν να είναι τα πρώτα που θα πέσουν επάνω του για να τον θανατώσουν και έπειτα τα χέρια όλου του κόσμου. Και τα χέρια σας θα τον λιθοβολήσουν με λίθους, μέχρις ότου αποθάνει.». Στους Αριθμούς 25: 1-13, δίδεται η διαταγή «...να σκοτώσει ο καθένας τον συγγενή του...». και περιγράφονται φρικώδεις εκτελέσεις γυναικών. Στο κεφάλαιο Αριθμοί 31 αυτού του «ιερού» βιβλίου έχομε την ερείπωση, την πυρπόληση και τον βιασμό της γης Μαδιάμ. Επίσης μια κόλαση γραφικών τιμωριών καταγγέλλεται εναντίον του ατυχή Εκλεκτού Λαού ο οποίος «δεν θα τηρήσει τις εντολές του Θεού του». Για μια αξιοθαύμαστη μελέτη πάνω σ’ αυτό το θέμα μελετήστε: Λευιτικόν κεφάλαιο 26 και Δευτερονόμιον 27: 14-26, και τα κεφάλαια 28, 29, Β΄ Παραλειπομένων 15: 13, κλπ. Αυτά είναι πολύ μακροσκελή για να τα αναγράψομε εδώ. Όμως, ο συνεπής αναγνώστης έχει χρέος να τα μελετήσει αυτήν τη Γιαχβικοχριστιανική μισαλλοδοξία, κλπ...!
Επομένως μάθετε κάτι: «Όστις ου θέλει οπίσω μου ελθείν...», εκτός των επέκεινα αιωνίων τιμωριών που του έχομε τάξει «εις το πυρ, το σκότος το εξώτερον και τον τόπον της βασάνου» και στην εδώ ζωή επί της γης έχομε πολλά και διάφορα μέσα και καθαγιασμένα δόγματα για να τον βάλομε στη θέση του ώστε επιτέλους να μάθει...!
Πέμπτον. Η ιστορία του Χριστιανισμού από το 313 Κ. Ε. μέχρι και σήμερον διδάσκει κάθε άλλο από την ελεύθερη επιλογή. Όταν ο μονοκράτορας Κωνσταντίνος έδωσε το πράσινο φως στους Χριστιανούς η επιλογή κάθε ανθρώπου ήταν ή Χριστιανός ή νεκρός. Δεν θα υπεισέλθομε σε λεπτομέρειες εδώ. Η διεθνής βιβλιογραφία σ’ αυτά τα θέματα είναι απέραντη και πλήρης αν κανείς ενδιαφέρεται να ερευνήσει. Απλώς με αδρές και περιληπτικές γραμμές αναφέρομε ότι: Για 250 χρόνια νόμοι επί νόμων εθεσπίσθησαν για τη βίαια μετατροπή του κόσμου στη νέα θρησκεία. Οι νόμοι αυτοί έχουν διασωθεί και μπορούν να μελετηθούν. Οι σφαγές εναντίον των εθνικών και Ελληνιζόντων αποτελούν κάτι απερίγραπτο. Ακόμα χειρότερες ήταν οι σφαγές μεταξύ των χριστιανικών αιρέσεων. Η ισοπέδωση του αρχαίου κόσμου ήταν ολοκληρωτική. Καμία μεγάλη βιβλιοθήκη δεν εσώθη. Όλες εκάησαν. Τα εγκλήματα των χριστιανικών εκκλησιών είτε μεταξύ των είτε εναντίον των άλλων θρησκειών και λαών είναι το χειρότερο κακό που συνέβη ποτέ στην ιστορία της ανθρωπότητας. Ο υπερ-χιλιετής Μεσαίων, το σφαγείο της Σκυθοπόλεως, η ολοκληρωτική αμορφωσιά, η καύση των μάγων και μαγισσών, οι σταυροφορίες, η ιερά εξέταση, η σωματική και η ηθική τυραννία των ατόμων, ο εκχριστιανισμός της Ευρώπης και της Αμερικανικής ηπείρου, η εναντιότητα του κατά της επιστήμης, της φιλοσοφίας και της προόδου και πάρα πολλά άλλα τοιαύτα αποτελούν τις πλέον φρικιαστικές σελίδες της ιστορίας. Τα ανά τον κόσμο αθώα ανθρώπινα θύματα της χριστιανικής μάστιγας και λαίλαπας υπολογίζονται περί τα 200 εκατομμύρια σε 1700 χρόνια.
Τα αμέτρητα εγκλήματα του Χριστιανισμού συνήθως αποσιωπούνται από τους Χριστιανούς γνώστες των πραγμάτων. Συσκοτίζουν το θέμα όσο δύνανται. Οι άσχετοι πιστοί Χριστιανοί αρνούνται να τα ακούσουν απ’ αυτούς που τα γνωρίζουν. Αν παρ’ ελπίδα κάποιος τα ακούσει δεν τα πιστεύει. Τα νομίζει φαντασιώσεις, προπαγάνδα και ψεύδη του ομιλούντος. Μερικές φορές όμως ομολογούνται, συνήθως μερικώς, όχι ολικώς, δειλώς ή ευθαρσώς, από μερικούς Χριστιανούς. Π. χ. βλέπε: (1) The Christian magazine: Christian History, “Converting by the Sword”, Summer 1999. (2) Evaggelos G. Vallianatos (Έλλην Διδάκτωρ), The Passion of the Greeks: Christianity and the Rape of Hellenes, Clock & Rose Press, 1st Edition, December 1, 2006, σελίδα 183.
Πολλοί λόγω αμάθειας ή ημιμάθειας ή λόγω εθελοτυφλίας και χριστιανικής προπαγάνδας μας λένε ότι ο Χριστιανισμός είναι η μόνη αληθινή, τέλεια και ηθική θρησκεία της αγάπης και της δικαιοσύνης και πολλά τοιαύτα. Δυστυχώς όμως οι άνθρωποι κατά εποχές και κατά τόπους τον παρεξήγησαν και τον χάλασαν. Γι’ αυτό συνέβησαν όλα αυτά τα φρικιαστικά ιστορικά γεγονότα και σήμερα δεν πάμε καλά. Ευτυχώς τουλάχιστον που μερικοί απ’ αυτούς, όχι όλοι, αναγνωρίζουν τη διάπραξη τεραστίων και πολυαρίθμων εγκλημάτων από τους Χριστιανούς ομοϊδεάτες τους. Αλλά αυτά που ισχυρίζονται, εκτός του ότι θεολογικώς δεν ευσταθούν εφ’ όσον υπάρχει η Θεία Πρόνοια, η θεϊκή προστασία και η καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος κατά τα έτη του Κυρίου ή την εποχή της Χάριτος, είναι μεγάλα ψέματα διότι:
(α) Όπως είδαμε από τις προηγούμενες μπόλικες αναφορές, από την Παλαιά και την Καινή Διαθήκη ήδη από την έναρξη του Χριστιανισμού, και πριν, είχαμε τα σπέρματα μισαλλoδoξίας και βίας θεσμοθετημένα εντός των «ιερών» βιβλίων της νέας αίρεσης και μετά θρησκείας. Ο διαχωρισμός, αφορισμός, εξοστρακισμός, θανάτωση, κλπ. των διαφωνούντων ή απλώς εκφερόντων άλλη γνώμη, ακόμη και σε ασήμαντα θέματα, είχε τεθεί σαφώς και άνευ περιτροπών. Αυτά είναι θεσμοθετημένα εντός των «ιερών και θεοπνεύστων» βιβλίων του Χριστιανισμού. Δεν υπήρχε καμία δημοκρατική ιδέα ή διαδικασία. Είναι οι θέσεις του Θεού της Παλαιάς Διαθήκης, του Ιησού Χριστού και των Αποστόλων της Καινής Διαθήκης. Οι «άγιοι και θεοφόροι» Πατέρες επεξέτειναν όλα αυτά έτι περαιτέρω. Δεν τα δημιούργησαν άλλοι εκ των υστέρων και ειδικότερα οι λαϊκοί. Ήδη υπήρχαν έτοιμα μέσα στις Άγιες Γραφές και Παραδόσεις και τα εκμεταλλεύτηκαν οι κληρικοί όλων των βαθμίδων και αξιωμάτων καθώς και πολλοί λαϊκοί που τους συνέφεραν. Όλα όσα επακολούθησαν ήταν αναπόφευκτα παρεπόμενα και προεκτάσεις, πιστή και λογική εφαρμογή των αρχών του Χριστιανισμού και δεν υπήρξε καμία παρεξήγηση. Τίποτα παραπάνω!
(β) Περιληπτικότατα αναφέρομε ότι ο Χριστιανισμός ήταν καταδικασμένος σε πλήρη αποτυχία εν τη γενέσει του. Τον Χριστιανισμό δεν τον χάλασαν οι άνθρωποι από τον Κωνσταντίνον και μετά, αλλά ήταν ήδη χαλασμένος εν τη γενέσει του. Για το εκ των υστέρων φταίξιμο των ανθρώπων ευθύνεται ο ίδιος ο Xριστιανισμός. Η καταστροφή και η αθλιότητα που επακολούθησαν, όπου επεκράτησε, ήταν συνέπειες της αλλοπρόσαλλης, παράλογης και σχιζοειδής διδασκαλίας και ηθικής του μαζί με τον απεριόριστο εκφοβισμό και την αιώνια τιμωρία. Η ολοκληρωτική καταστροφή που επήλθε οφειλόταν στη λογική και πιστή εφαρμογή όλων όσων εξάγγειλε ο Χριστιανισμός. Όπως έχομε αναπτύξει λεπτομερώς και με πλήθος αναφορών σε άλλες μελέτες μας αυτή η παταγώδης αποτυχία οφείλεται κυρίως στα ακόλουθα:
1. Ήταν Ιουδαϊκή αίρεση που βασιζόταν στην Παλαιά Διαθήκη και ως εκ τούτου δεν μπορούσε να έχει απήχηση στους άλλους λαούς. Η Παλαιά Διαθήκη έγεμε θηριωδιών, βλακειών και κακουργημάτων και έτσι είχε πλέον ξεπέσει ακόμα και μεταξύ πολλών Ιουδαίων. Ήταν πλέον ανεφάρμοστη.
2. Ήταν μεσσιανική, μεταφυσική και άμεσα εσχατολογική αίρεση με ξύλινη και καταστροφική ηθική και ανόητες αποκαλύψεις. Όλα βασίζονταν στον άκρατο φόβο και την αιώνια τιμωρία Το τέλος του κόσμου αναμενόταν από στιγμή σε στιγμή. Η κυριαρχία του κόσμου ανήκε στον σατανά, στους διαβόλους του και στην αμαρτία.
3. Εκτός από ολίγες ανεφάρμοστες, ακραίες και μερικές καταστροφικές εντολές δεν φρόντισε διά την ουσιαστική διευθέτηση και λύση των προβλημάτων της καθημερινής ζωής και των ανθρωπίνων σχέσεων. Αντ’ αυτών εξαίρεται η παραίτηση από τα εγκόσμια, η αδιαφορία διά την αύριον, ο αναχωρητισμός, ο μοναχισμός, ο ασκητισμός, το πένθος, η αθλιότητα, η αφύσικη, υπερβολική και σκληρή νηστεία, ο αντιερωτισμός, κλπ.
4. Τα βιβλία και τα κηρύγματά του εκτός από αναμασήματα, κοινοτοπίες και τετριμμένα γέμουν λαθών, αντιφάσεων, υπερβολών, εκφοβισμού, τρόμου, κλπ. Δεν είχε καμία εγγενή λογική και συνέπεια. Τα πάντα έγιναν μαντάρα...!
5. Δεν έλαβε καμία μέριμνα για την γνώση, την φιλοσοφία, την επιστήμη, την ιατρική, την ψυχολογία, την πρόοδο, κλπ. Μόνη αρχή ήταν το «πίστευε και μη ερεύνα» και όλη η σκέψη αναλωνόταν για τον θάνατο και την άλλη ζωή. Οι φυσικές καταστροφές και οι αρρώστιες, σωματικές ή ψυχολογικές, οφείλονταν στις αμαρτίες και ήταν ενέργειες των διαβόλων ή συνέπειες της οργής του Πανάγαθου. Η θεραπεία ήταν το ευχέλαιο, το θαύμα, το σημείο του σταυρού, η ελιά και το βάιο του σταυρού, ο αγιασμός, ο εκκλησιασμός, η εξομολόγηση, η λιτανεία, ο εσπερινός, η παράκληση, το φυλαχτό, η προσευχή, η νηστεία, το θυμίαμα, το τάμα, η απόταξη του σατανά, η ανάγνωση και αποστήθιση αποσπασμάτων της Βίβλου και άλλων διαφόρων χριστιανικών βιβλίων, οι εξορκισμοί, οι ευχές, οι μετάνοιες, οι εικόνες και οι μπογιές τους, τα άχραντα μυστήρια και τα διάφορα παρεπόμενα όλων αυτών των μεθόδων.
6. Καταδίκασε τον έρωτα ως αμαρτία. Εξαίρει την παρθενία και τον ευνουχισμό. Κατάστρεψε, δηλαδή, την μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη της ζωής, διέρρηξε τις ρίζες των σχέσεων μεταξύ των δύο φύλων και των οικογενειακών σχέσεων και έτσι δημιούργησε έναν τεράστιο αριθμό ψυχοσωματικών διαταραχών και νευρώσεων. Ει δυνατόν «παρελθέτω ο κόσμος ούτος» και να επέλθει η εξάλειψη του ανθρωπίνου γένους τη σωτηρία του οποίου επαγγέλθηκε.
7. Για να κερδίσομε την άλλη ζωή πρέπει να μισήσομε ετούτη.
Για να καταδείξομε τα οικτρά χάλια του Χριστιανισμού ένεκα των αρχών του και όχι ένεκα του ότι τον χάλασαν εκ των υστέρων οι άνθρωποι θα τελειώσομε με την καταγγελία ότι κάθε «ιερά εξέταση» από τον 4ον αιώνα και εφεξής θεμελιώθηκε και δικαιολογήθηκε θεολογικώς διά των «ιερών κειμένων» της Βίβλου και των Πατέρων. Η κάθε ιερά εξέταση τόσο στη Δύση όσο και στην Ανατολή από τον 4ο αιώνα και μετά, και όχι μόνον η ισπανική των 12ου-19ου αιώνων, βασίστηκε σε:
1. Πολλά χωρία της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης.
2. Έργα Πατέρων (πρωτίστως του Τερτυλλιανού, Ιερωνύμου, Αμβροσίου και του Αυγουστίνου, και άλλων).
3. Νομοθεσίες από τον «Άγιο!» Κωνσταντίνον μέχρι τον εμπαθή θεολόγο αυτοκράτορα Ιουστινιανόν, αλλά και διάφορες άλλες μετά.
4. Αποφάσεις συνόδων και συμβουλίων.
5. Στους Ιησού, Πέτρο, και Παύλο.
Όλα αυτά εκθέτονται με πλήθος αναφορών και στοιχείων στο εξαιρετικό βιβλίο του ερευνητή Charles B. Waite, The History of Christian Religion to the Year 200, (Η ιστορία της Χριστιανικής Θρησκείας μέχρι το Έτος 200), σελίδες 519-537. Στο επόμενο μέρος αυτή της εργασίας έχω μεταφράσει αυτές τις άκρως ενδιαφέρουσες, αποκαλυπτικές, θαρραλέες, συνοπτικές και πυκνογραμμένες 18 σελίδες, προσθέτοντας περισσότερες αναφορές και συμπληρώσεις από τις μελέτες μου. Εκεί θα δείτε και θα απολαύσετε και άλλες επιπρόσθετες αναφορές από «τα ιερά κείμενα» που δεν έχουν εκτεθεί εδώ, για να καταλάβετε πλήρως και άνευ αμφιβολιών τι σημαίνει το περιβόητο και «παροιμιώδες» «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν...»!
Τελειώνοντας λοιπόν ελπίζομε ότι αποδώσαμε και τεκμηριώσαμε σωστά και αμετάκλητα την έννοια ολόκληρης της φράσης «όστις θέλει οπίσω μου ελθείν...» όπως ακριβώς την εννοούν τα Ευαγγέλια. Αυτή παραφράστηκε από τα χωρία των τριών πρώτων συνοπτικών ευαγγελιστών και αναφέρεται αποσπασμένη από την έννοια των κειμένων που την περιέχουν και κουτσουρεμένη μέχρι το «ελθείν» σε διαφόρους λόγους των ψευδολόγων του Χριστιανισμού. Ο ενδιαφερόμενος και υπεύθυνος αναγνώστης οφείλει να μελετήσει και να ερευνήσει αντικειμενικώς το θέμα μόνος του. Αν αμφιβάλλει διά τα όσα παραθέσαμε εδώ ας τα εξετάσει προσεκτικά και ας μελετήσει έγκυρες και αντικειμενικές μελέτες της διεθνούς βιβλιογραφίας. Αν τελικά συμφωνήσει μαζί μας, τότε έχει χρέος να καταγγείλει αυτήν την ασύστολη απάτη μαζί με τη δισχιλιετή μάστιγα από την οποία προήλθε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου